Prezentacija novog brenda, motornog ulja „dži femili“ održana u Torinu okupila je i izazvala interesovanje brojnih eksperata za energetiku i novinara koji prate tu oblast. Motorna ulja linije dži femili, predviđena za savremene putničke automobile i komercijalna vozila, evropske, američke i japanske proizvodnje, postala je prvi međunarodni brend, koji je predstavila ruska kompanija Gazpromnjeft - ulja i maziva. Trenutno, motorna ulja „dži enerdži“ i „dži profi“, koja su deo porodice „dži femili“, testiraju se u ekspediciji Milano - Beograd - Moskva - Šangaj u sklopu italijanskog teleprojekta „Overlend vorld trak ekspedišn“, čiji tim putuje drumovima mnogih zemalja sveta, do njegovih najudaljenijih uglova. Ulje se tokom ekspedicije ne menja, a tehničari će testirati uzoraka u nekoliko navrata tokom putovanja tima Overlend 13, uz pomoć specijalne opreme.
Prezentacija novog brenda, motornog ulja „dži femili“ održana u Torinu okupila je i izazvala interesovanje brojnih eksperata za energetiku i novinara koji prate tu oblast.
Motorna ulja linije dži femili, predviđena za savremene putničke automobile i komercijalna vozila, evropske, američke i japanske proizvodnje, postala je prvi međunarodni brend, koji je predstavila ruska kompanija Gazpromnjeft - ulja i maziva.
Trenutno, motorna ulja „dži enerdži“ i „dži profi“, koja su deo porodice „dži femili“, testiraju se u ekspediciji Milano - Beograd - Moskva - Šangaj u sklopu italijanskog teleprojekta „Overlend vorld trak ekspedišn“, čiji tim putuje drumovima mnogih zemalja sveta, do njegovih najudaljenijih uglova. Ulje se tokom ekspedicije ne menja, a tehničari će testirati uzoraka u nekoliko navrata tokom putovanja tima Overlend 13, uz pomoć specijalne opreme. Zatim će ulje biti laboratorijski ispitano a rezultati testiranja će biti objavljeni u medijima i na sajtu „Gazpromnjeft - ulja i maziva“ generalnog sponzora ekspedicije Overlend 12 i Overlend 13.
Tokom puta, ekspedicija će za dva meseca preći oko 30 hiljada kilometara, preko teritorije Italije, Slovenije, Hrvatske, Srbije, Mađarske, Ukrajine, Rusije, Kazahstana i Kine. Ulje linije „dži - femili“ specijalno je dizajnirano za rad u različitim klimatskim uslovima, kako u toploj Italiji, tako i u hladnom Sibiru. Proizvodi „dži-enerdži“ odobrili su vodeći svetski proizvođači automobila Mercedes benc, VW, Ford, BMW.
U okviru projekta Overlend, motor Forda koristi sintetičko ulje „dži enerdži“ F sint 5W-30, koje je ovaj proizvođač automobila odobrio. „Dži profi“ ulje sa najboljim performancama za dizel motore, koristiće vozila Iveka, koja učestvuju u ekspediciji.
- Ovo je pravi test za naše proizvode, jer se u toku puta automobili eksploatišu u uslovima visokih temperatura, naglih promena klimatskih zona, puteva različitog stepena kvaliteta, prašine - ističe generalni direktor „Gazpromnjeft-ulja i maziva“ Aleksandar Truhan. On dodaje da su u Gazpromnjeft - ulja i maziva sigurni u kvalitet svojih proizvoda koji su napravljeni od visoko kvalitetnih komponenti, po najsavremenijim recepturama. Svi proizvodi „dži femili“ proizvode se u „Gazpromnjeft - ulja i maziva“, u italijanskom gradu Bari , i kako navode u toj kompaniji sigurno osvajaju poverenje evropskih potrošača.
Za 14 godina svog postojanja, projekat Overlend organizovao je osam kopnenih ekspedicija u gotovo svim regionima sveta. Učesnici ovih ekspedicija nisu profesionalni vozači već obični ljudi. Svaku ekspediciju prati filmska ekipa telekanala Rai Uno , a na osnovu snimljenog materijala kreira se popularna televizijska emisija, koja se takođe zove Overlend.
Zbog izuzetno surovih uslova na putu i dugih, napornih sati za volanom, članovi tima učestvuju u ekspedicijama u smenama, a maksimalno trajanje takve smene nikada ne premašuje dva meseca. Smene se obično rotiraju svakih 30-45 dana. Tradicionalno, članovi ekspedicije putuju kamionima Iveko, koji su posebno dizajnirani. U prikolicama automobila nalaze se kuhinja i trpezarija, spavaća soba sa tuš kabinom i toaletom, sa toplom i hladnom vodom. Ovo nije prvo put da da Overlend sarađuje sa kompanijom Gazpromnjeft - ulja i maziva. Tokom poslednjeg projekta učesnici su imali zadatak da obiđu Afriku.
Po odlasku iz Maroka, ekspedicija se uputila duž obale okeana ka jugu Afrike do Rta Dobre Nade, najudaljenije tačke kontinenta. U Južnoj Africi kola su krenula na sever i uputila se po predelima bez puteva i teško prohodnim mestima, kroz samo „srce“ Afrike. U Etiopiji se izbegla opasnost dok se u Kongu, Ruandi, Burundiju i Ugandi, ekspedicija probijala kroz najlošije puteve u istoriji projekta Overland. Prošavši Sudan i Egipat, ekspedicija se našla u pustinji, presekla južni rt Sahare i izašla na mediteransku obalu. Ovo izuzetno teško rastojanje od 50 hiljada kilometara Overlend je prešao za šest meseci. Inače, ruta ekspedicije Overland 13 prolazi kroz Beograd, gde će se učesnici ekspedicije susresti sa predstavnicima srpskih medija i javnošću.